Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Παραιτήθηκε ο Γιάννης Αθανασόπουλος από Πρόεδρος της δημοτικής κοινότητας Νέας Κίου

athanasopoulos
Την παραίτησή του από τη θέση του προέδρου της δημοτικής κοινότητας Νέας Κίου ανακοίνωσε ο Γιάννης Αθανασόπουλος.
Ο κ. Αθανασόπουλος επικαλέστηκε για την παραίτησή του λόγους υγείας.
Ιδιαίτερα συγκινημένος ανέφερε: «Τους 7 μήνες που βρέθηκα στο τιμόνι του προέδρου της τοπικής κοινότητας, προσπάθησα να κάνω το καλύτερο και να προσφέρω ότι μπορώ ούτως ώστε να τηρήσω τις προεκλογικές μου υποσχέσεις. Όμως ένα πρόσφατο περιστατικό επιβάρυνε κατά πολύ την υγεία μου και ύστερα από έντονο προβληματισμό και σκέψη να υποβάλω την παραίτησή μου. Αφήνω τη δημοτική κοινότητα σε καλά χέρια, στους άξιους συνεργάτες μου τους οποίους και ευχαριστώ για τη στήριξή τους σε ό,τι προσπαθήσαμε μέχρι σήμερα.
Θεωρώ ότι όλοι μας υπερβάλαμε εαυτούς διότι με τα πενιχρά μέσα τα οποία μας δόθηκαν καταφέραμε να φέρουμε εις πέρας όσα υποσχεθήκαμε. Δηλαδή: Αξιοπρεπή καθαριότητα στους δημόσιους χώρους, άριστο δημοτικό φωτισμό, αξιόλογες υπηρεσίες ύδρευσης – αποχέτευσης. Αντιμετωπίσαμε με επιτυχία τα ακραία καιρικά φαινόμενα τα οποία έπληξαν την περιοχή με παρεμβάσεις αντιπλημμυρικής προστασίας. Όλα τα παραπάνω έγιναν χωρίς μόνιμο εργατικό δυναμικό αλλά με φιλότιμες και άξιες θαυμασμού ενέργειες των χειριστών μηχανημάτων συλλογής απορριμμάτων, κλαδιών και αποφρακτικών.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς και να ξέρετε ότι από τη θέση του πολίτη αυτού του τόπου θα είμαι κοντά σας και όσο δύναμαι η βοήθειά μου θα είναι αμέριστη».
http://argolika.gr/index.php/2014-02-07-12-13-14/2013-10-18-08-28-40/2013-10-18-08-29-45/5554-pareththike-o-giannis-athanasopoulos